Thursday, January 1, 2009

..aku nak jugakkk..

Salam perkenalan.. alamak suspen la pulakk..

..lama dah aku berhajat nak tersenarai dalam jutaan 'blogger' yg ada kat dunia ni.. malam ni baru tercapai.. tu pun secara tak tersengaja you.. Akupun tak tau apa pekdahnya aku dapat buat blog ni.. tapi takpe, you'll not regret.. Ekceli banyak yg aku nak berkongsi cerita dengan korang sumer (..korang? ..hehh..peminat I laa tuu..).. Nak baca ke taknak..aku tak pedulik..aku nak tulis jugakk! Lagipun lama dah aku tak mengasah bakat menulis aku yg dekat2 nak berkarat ni.. Cuma skang ni jam dah pukul 1.25 pagi..mata dah ngantuk walaupun idea tengah datang mencurah2 melimpah-ruah ni.. I got to go babeh.. Sebelum terlupa.. Happy New Year!!..semoga 2009 menjanjikan kebahagiaan..kemakmuran..kejayaan..kekayaan.. insyaAllah..

zwani.com myspace graphic comments



p/s: ..sambut tahun baru atas katil je..

No comments:

Post a Comment